IP-Ranges sperren / Blocking IPs

Über Romance Scammer aus Westafrika

Postby FrumpyBB on Tue Jun 02, 2009 7:31 pm

Ich glaube, sobald du von einer Proxy erfährst, sollte man die ebenso zur Liste dazurechnen. Wer sonst benutzt so was in dem Kontext Dating-Sites, außer um seine Herkunft zu verschleiern?

I think as soon as you find out it´s a proxy, you should add that one to your list, too. Who else ever uses such a thing in the context of dating sites other than for covering his whereabouts?
Please try your best to block ALL your scammer´s still incoming messages and calls!

Scammers.

The FAQ (<=click)

Get email header (<=click) for the RomanceScam IP Search Tool (<=click)!

Use Spokeo.

Please click why "confronting my scammer" is terribly wrong :)
FrumpyBB
Site Admin

Bookmark and Share

Anyone knowledge of setting up Thor-servers?

Postby modulon on Thu Jun 04, 2009 10:15 am

Hallo Leute,

hat jemand von Euch schon Erfahrungen mit Thor-servern gemacht? Man sagte mir die können die eigene IP gegenüber dem Internet anonymisieren, so daß selbst das hacken von providerlogs nicht zum Identifizieren des Computers führt. Ich weiss ehrlich gesagt nicht, ob das überhaupt legal ist (da leider auch solche Widerlinge die sich Kinderpronos ziehen dadurch geschützt werden könnten), aber soweit mir bekannt sind die nicht verboten.

hello everyone,

has someone already got experiences in the usage of Thor-servers? I was told they capsulate your IP ion the web so that even on checking the provider-logs does not help identifiyng the computer. I am not sure, if this is really legal I must admit, but as far as I am informed it is.
modulon
Junior Poster

Bookmark and Share

Previous

Return to Scammer aus Westafrika