Linda James; lindaand01@yahoo.com Part 2

African scammers posing as black women.

Re: Linda James; lindaand01@yahoo.com Part 2

Postby hunter_hunted on Fri Apr 13, 2012 12:23 pm

Kelly Williams
kelly07williams@yahoo.com

Dear but i have already send it to you and i have attach my refugee id to you again. :liar: :liar:

Kelly

Image
Ateh Malkuth ve-Geburah ve-Gedulah le-Olam Amen...
hunter_hunted
Scam Buster

Bookmark and Share

Judith Desmond; <judith_des@yahoo.in>

Postby IceFM on Sun Apr 15, 2012 11:57 am

From today in GFD

judithbaby4life
- ID: 56428
- 24 y/o female (1988 - April - 11)
- dakar, Seychelles
- English,
- student
- Have no children

Greetings From Judith
My name is Miss Judith, i saw your profile today and become interested in you,i will also like to know you more,
i want you to send me mail to my email address so i can give
you my picture for you to know whom i am and to tall you more about my self.
Here is my email address
I believe we can move from here. I am waiting for your mail to my email address (judith_des@yahoo.i n)
Remember love matters a lot in life. My regards.
Miss Judith,(judith_des@ yahoo.in)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Click here to research your scammer's email address with Spokeo.

+++ The FAQ / FAQ in deutsch +++
IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Postby red zora on Sun Apr 15, 2012 10:32 pm

linda linda.harry27@yahoo.com
http://www.chatbazaar.com/fumbalove
Bio
Request Friendship Age : 28
Pictures Hometown : fote
Videos City : new york
Friends Country : United States
Comments Last active : 1 month(s) ago

Fumbalove on 28 Feb
Hello ,

My name is Miss linda, i will like to have a good relationship with you please write me with my ID (linda.harry27 @ y a h o o. c o m)
so that i will send you my photo and tell you about me.

linda linda.harry27@yahoo.com
IMPORTANT INFORMATION!!!
viewtopic.php?f=72&t=5149
LEAVE YOUR SCAMMER WITHOUT WORDS,TELL HIM NOTHING!!!
How to use this board? Have a look here
viewtopic.php?f=18&t=63
red zora
Scam Buster

Bookmark and Share

Postby hunter_hunted on Mon Apr 16, 2012 11:25 am

Mariam Saddam
mariamsaddam02@yahoo.com

Dear as you requested and as to prove you that am honest with every thing am telling you, Attach is my late father's two documents i told you that is with me, his death certificate and statement of account, i am giving it to you as my prove and as for you to gain full trust on me and help me out, please try and keep it well only for yourself for security purpose and do try and contact the bank as i instructed you because they are waiting for your mail, i have already told them about you and they said they will like to hear from you as to let you know the procedure of the transfer and that is the reason why i said you should contact them because they are waiting for your mail, just send them an email and wait for their reply, please try and mail them today as soon as you receive this mail, i will be waiting to hear from you soon, Have a nice working day.
Yours Mariam.

Image

Image
hunter_hunted
Scam Buster

Bookmark and Share

Postby hunter_hunted on Mon Apr 16, 2012 11:32 am

Stella Desmond
stella310desmond@yahoo.com

My dearest love,
Thank you so much for your mail and question, And i still want you to know that everything i told about me is truth and reality, I have send you all the informations of the bank where my late father's fund is deposited which is the first prove of it, So if you really want to find out good report of what i told you, What you will do is to mail to the bank and ask about me, And About sending you my camp id, I have no way to scan it because in this camp we have no scaning machine it is only the reverend father's computer which i am using to communicate with you, My id is with me, But i have no way to sent it to you, For you to confirm the reality of this money, write to the bank with the information that i send you and request for the transfer of this fund, And i will wait to know what is their answer to your mail, With love and kiss
Stella
hunter_hunted
Scam Buster

Bookmark and Share

Postby hunter_hunted on Mon Apr 16, 2012 12:04 pm

Roseling Weah
roselingweah@live.com

Querida Querida!

Me alegra saber de ti. Estoy orando para su protección y la guía de Dios sobre ti. Me comprometo a estar con vosotros para siempre la medida en que me ayudará a salir de aquí para estar con ustedes y cuidar bien de mí. Me comprometo a dar mi amor y compartir toda mi vida con usted siempre que usted confía en mí y ámame.
como te dije antes, yo vivo en el campo de refugiados. no tengo el pasaporte internacional de este país y no tengo permiso de residencia. vivimos aquí como un refugiado. viviendo aquí como un refugiado es muy difícil porque es como vivir como un prisionero. comemos una sola vez en un día y nos atimes no comen. el ayudante único que tenemos aquí es el Rev. Padre como él me tomó como su propia hija, que ha sido tan amable y bueno para mí y es por eso que atimes, se lo hice saber lo que estoy haciendo.

Al principio, yo en realidad tenía miedo de la traición y la forma para que usted convencido de que me crean cuando el banco me aconsejó buscar un socio extranjero de cualquier país de mi elección, ya que soy un refugiado en el momento y la ley de la país, no me permite para tomar parte en cualquier transacción internacional hasta conseguir que todos los papeles necesarios. Me habían advertido también que tener cuidado con el tipo de persona con la que conectarse a través de Internet porque la mayoría de la gente es falsa y puede destruir mi futuro si no ruego a Dios que me guíe para seleccionar persona real, pero es sorprendente la respuesta de su correo electrónico llegó y suena como si estuviera leyendo mi mente en este momento. Doy gracias a Dios por guiarme a usted. Yo realmente no sé cómo podemos convencer a los demás
Para que la confianza se puede construir entre nosotros, estoy dispuesto a ser fiel a ti, porque se necesita un tiempo para conocer a alguien. He pasado por el contenido de su correo electrónico y descubrió que Vale la pena saber más, yo estaba realmente conmovido por su correo y yo estoy asegurando que nunca te arrepentirás de conocerme. Voy a permanecer fiel a ti y permitir que me dirija en qué hacer con este fondo, cuando yo venga a usted debido a su experiencia y amplio conocimiento mientras yo continuar mi educación en el primero.

También hablé con el Padre Rev acerca de usted y él me animó para asegurarse de que yo te doy los detalles del banco de explotación y sobre el depósito de mi difunto padre desde que mi padre utilizó mi nombre como a sus familiares, también he informado al banco de que que se pondrá en contacto en mi nombre, por lo que aceptó y dijo que hasta que oír de usted.
Por lo tanto utilizar esta información para contactar con ellos ya sea por teléfono o correo electrónico para conocer sus procedimientos que deberán cumplirse para que pueda recibir este fondo oficial y legalmente en su país con los problemas de fuera,

el nombre del banco de explotación, sus contactos y depósito de mi difunto padre.

la información se detalla a continuación:

ROYAL BANK OF SCOTLAND PLC.
Persona de contacto: Director de Operaciones en el Exterior.
Su nombre es Philip Hamton.
36 St Andrew Square Edinburgh EH2 SCO 2YB P
Dile a ..................................... (+44 703 186 4297)
EMAIL ............... royalbank_sscotd@mcom.com
EMAIL ............... info_rrbslondon@mcom.com
Persona de contacto: Operaciones en el Exterior Internacional y Remesas Depto Su nombre es Sr. Felipe Hamton.

Información acerca de mi difunto padre y el código de depósito son los siguientes:

Nombre del depositante: Sr. Johnson Weah
Nacionalidad: Liberia
Fondo de los nos de referencia WTG584W9557F
Números de cuenta: 8703459 WT/1005
Beneficiario: Miss.Roseling Weah
Monto Depositado: EE.UU. $ 3,5 millones
Tipo de cuenta: como t familiares válidos. archivos
Año de depósito: Abril 2004
Finalidad del Depósito: Custodia
País de Depósito: R. Unido
.................................................. .................
Por favor, asegúrese de no perderse nada de esta información para que no se quedará en el suelo para negarle el acceso al depósito, por favor, date prisa, estoy ansioso por unirme a ustedes, estoy enfermo y cansado de malas condiciones de vida aquí . No me dio permiso para moverse libremente por aquí, porque no han conseguido su permiso de residencia.
Estoy confiando en que sobre la base de su promesa real de que no te vas a traicionar a los que me han tomado como parte de ti. Por favor, no implican una tercera persona en este asunto por ahora hasta que conseguir el dinero, porque el nombre de mi padre, que suena como una campana en los oídos de la gente ya que después de su caída trágica, no es todo el mundo que le gusta mi nombre de la familia por lo tanto, nuestro problema se debe mantener en secreto y no debe ser conocida por nadie más aparte de usted.
Por favor, mantenga el secreto de transacción muy por ahora,

Estoy seguro de que usted está trabajando a solas conmigo, porque Dios está con nosotros y uno con Dios es majority.Keep me informó de que se ponga en contacto el banco de mi parte y por favor no discutas o estirar las cuestiones con ellos para evitar la formación de un eyesbrow en mi nombre de la familia por cualquier miembro del personal celoso o la autoridad del gobierno, por favor, todo lo tranquilo y fresco a medida que avance, no permita que cualquier cosa que pueda crear conciencia de que todavía estoy vivo a nadie porque estoy ocultando mi identidad aquí, salvo muy pocos de confianza los que conoce.

Cada vez que desee hablar conmigo, siempre me llama con el Padre John número reverendo Philips. (+221778596685) Y dile que quieres hablar con la señorita Roseling Weah para que pueda enviar para mí en el albergue.

Amor y cuidado de! ....

Tuyo desea ser Roseling Weah.
hunter_hunted
Scam Buster

Bookmark and Share

Postby hunter_hunted on Mon Apr 16, 2012 12:26 pm

X-Originating-IP: [41.83.68.214]
From: SONIA USMAN <soniausman1989@live.com>
Subject: FROM SONIA USMAN
Date: Sat, 14 Apr 2012 17:16:54 +0000

My Dearest One

I am so glad you accepted my friendship proposals by providing me with your personal Email contact, You just have no idea of how much I want to be by your side, i was touched to write you Please don't be offended.I felt i could make a good friend with you I will bee so glad if you accepted my friendship proposals First and foremost and brief self introduction, My Name is Sonia Usman from Muslim Family (AM 21 years) old and the only Child of my late Father Dr. Usman Ahmed My father was a highly reputable business magnate-(a cocoa merchant) who operated in the capital of LIBERIA during his days be he was poisoned to by his business associates in one of their outings on a business trip. my mother died when am baby and since then was linked or rather suspected to have been masterminded by his relatives who was so jealous of his wealth and progress. But God knows the truth,i managed to make my way to a West African country Senegal where i am living now as a refugee. Am a Liberian but i live in Senegal Refugee Camp, I would like to know more about you.Your likes and dislikes, your hobbies and what you are doing presently.Your happiness would always be my good priority as i hope to see you make me happy

I will tell you more about myself in my next mail with the intent of making you my guardians in all that legally applies in my life attached here are some of my pictures and i hope that you will appreciate my kind gesture and the straight forwardness in waiting to honestly meet with you. We can both arrange my coming to meet and stay with you in your country with proper understanding and feelings into one an-others heart ,i shall borrow the word 'LOVE 'and request that you permit me to use it as i told you i don't have any parson to help me here in the camp even to eat food here is very big problem to me i hope by Gods grace i will be free someday, i don't have any relative now whom i can go to.i thank God who bring you in to my life i pray and also have the Faith that you will make me happy in life, i promise to love you with all my heart, Honey i will want you to know that you are my happiness now,

The only person i have now is Rev Father Michael Joseph who is the General overseer of United Methodist Church Mission in Senegal, here in the camp, he has been very nice to me since i came here but i am not living with him rather i am leaving in the women's hostel because the camp have two hostels one for men the other for women.

Please listen to this secret,i have my late father's (statement of account Deposit ) and Death Certificate here with me which i will send to you latter, because when he was alive he deposited some Amount of money in one the leading banks in which he used my name as the next of kin, the Amount in question is $5.7 million US DOLLARS (Five million Seven Hundred Thousand USD)The bank has only requested me to seek the services of an expatriate person who could supposedly invest this money genuinely for me. the bank has also insisted that i do not have the principle knowledge to invest this money and that was why i have contacted you the money was deposit by my late father and he made me the next of kin because am the only Child of my late Father.So i will like you to help me Transfer this money to your Account and from it you can send some money for me to get my traveling documents and air ticket to come over to meet with you. I kept this secret from people in the camp here the only person that knows about it is the Rev Father because he is like a father to me,

Am going to give you The Rev Father Tel Number in my next mail. But i will plead with him today to permit me give out his number to you as contact so that if you call and tell him that you want to speak with me he will sent for me in the camp.I will love to hear your voice, i want to go back to my studies because i only attended my first year before the tragic incident that lead to my being in this situation now took place.

So in the light of above i will like you to keep it to your self and don't tell it to anyone for i am afraid of loosing my life and the money if people gets to know about it. Am Royal and Trustworthy Lady My dear, I am in a sincere desire of your humble assistance in this regards.Your suggestions and ideas will be highly regarded.
Now permit me to ask these few questions:-

1. Can you honestly help me as your daughter or friend OR Your Sister or Wife?
2. Can I completely trust you?
3. What percentage of the total amount will be good for you after the money is in your position?

Please tell me if you are welling to help me in transferring this money to your account try and reply me very fast and also send me all your contact information for communication, because the bank is waiting to hear from you. please send me your information because i will bee sending email to the bank with your information, i will also send you the documents with me so that you will contact with the bank because the bank is waiting to hear from you.

FULL NAME...............
AGE..............................
COUNTRY AND CITY.................
PHONE NUMBER................
PHOTO'S...........................
OCCUPATION....................

Remember i am giving you all this information due to the trust and love i deposed on you, Please, Consider this and get back to me as soon as possible, i want you to reply me urgent so that i will give you the contact of the bank where this money was deposited.I am looking forward to hear from you, please do not turn me down because you are the Gods sent that can help me out.Thank you so much.
Your lovely One Miss Sonia

Mi Querido Uno

Estoy tan contenta de que aceptó mis propuestas de amistad por haberme proporcionado el contacto de correo electrónico personal, usted no tiene idea de cuánto quiero estar a tu lado, me conmovió para escribir que por favor no se offended.I sentí que podría hacer un buen amigo con el que voy a la abeja tan contento si usted aceptó mis propuestas amistad introducción auto primero y más importante y breve, mi nombre es Sonia Usman de familia musulmana (AM 21 años) de edad y el único hijo de mi difunto padre el Dr. Usman Ahmed Mi padre era un negocio muy respetable magnate (un comerciante de cacao) que operaba en la capital de Liberia durante los días que fue envenenado por los que sus socios de negocios en una de sus salidas en un viaje de negocios. mi madre murió cuando estoy bebé y desde entonces fue vinculada o más bien se sospecha que ha sido ideada por sus familiares que era tan celoso de su riqueza y progreso. Pero Dios sabe la verdad, logré hacer mi camino a un país, Senegal, África Occidental, donde estoy viviendo ahora como un refugiado. Soy un liberiano, pero yo vivo en el campo de refugiados Senegal, me gustaría saber más sobre manden le gusta y le disgusta, sus aficiones y lo que está haciendo la felicidad presently.Your sería siempre mi prioridad bueno como espero a ver que me haces feliz

Le diré más sobre mi en mi próximo mail con la intención de hacer que mis tutores en todo lo que legalmente se aplica en mi vida adjunta aquí están algunas de mis fotos y espero que usted podrá apreciar mi gesto de amabilidad y desenvoltura en la recta de espera para cumplir honestamente con usted. Ambos podemos arreglar mi venir a conocer y permanecer con usted en su país con la adecuada comprensión y sentimientos en un AN-los demás el corazón, voy a tomar prestado "la palabra amor y la solicitud que me permite usarlo como te dije i don 't tiene ningún pastor que me ayude aquí en el campamento ni para comer comida de aquí es un problema muy grande para mí espero que por la gracia de Dios voy a ser libre algún día, no tengo ningún pariente ahora quien puedo ir to.i gracias Dios, que te traen a mi vida Yo rezo y también tienen la fe que me hará feliz en la vida, te prometo que te amo con todo mi corazón, cariño Yo quiero que sepas que tú eres mi felicidad ahora,

La única persona que tengo ahora es Rev Padre Michael Joseph es el supervisor general de la Misión de la Iglesia Metodista Unida en Senegal, aquí en el campamento, que ha sido muy bueno conmigo desde que llegué aquí, pero no estoy viviendo con él y no soy yo dejando en el albergue de las mujeres debido a que el campamento tiene dos albergues uno para hombres y otro para mujeres.

Por favor, escuchen a este secreto, tengo mi difunto padre (estado de cuenta de depósito) y el certificado de defunción aquí conmigo que voy a enviar a usted estos últimos, porque cuando él estaba vivo que depositó cierta cantidad de dinero en uno de los principales bancos en el que utilizó mi nombre como los familiares, la cantidad en cuestión es de $ 5,7 millones de dólares estadounidenses (cinco millones setecientos mil dólares), el banco sólo ha pedido que me busque los servicios de una persona expatriada que supuestamente podrían invertir este dinero realmente para mí. el banco también ha insistido en que no tengo el conocimiento de principio a invertir este dinero y que era por eso que se ha comunicado con el dinero fue depositado por mi difunto padre y él me hizo a los familiares, porque soy el único hijo de mi difunto padre . Así que me gustaría que me ayude a transferir este dinero a su cuenta y desde ella se puede enviar algo de dinero para mí conseguir mis documentos de viaje y los billetes de avión para venir a reunirse con usted. Guardé este secreto de la gente en el campo aquí la única persona que sabe sobre él es el Padre Rev porque es como un padre para mí,

¿Se va a dar el Padre Rev Tel número en mi próximo mail. Pero voy a suplicarle que hoy me permite dar a conocer su número a usted como ponerse en contacto con lo que si usted llama y decirle que quieres hablar con él me enviará para mí en el camp.I les encantará oír tu voz, Quiero volver a mis estudios porque sólo asistí a mi primer año antes del trágico incidente que conducen a mi estar en esta situación ahora se llevó a cabo.

Por lo tanto, a la luz de lo anterior me gustaría que lo mantenga a su auto y no se lo digas a nadie porque yo tengo miedo de perder mi vida y el dinero si la gente llega a saberlo. Soy dama de la realeza y digno de confianza Mi querido, estoy en un sincero deseo de su humilde ayuda en este regards.Your sugerencias e ideas serán de gran prestigio.
Ahora me permito hacer las siguientes preguntas: -

1. ¿Puedes honestamente me ayude a que su hija o amiga o tu hermana o esposa?
2. ¿Puedo confiar en ti por completo?
3. ¿Qué porcentaje de la cantidad total será bueno para usted después de que el dinero está en su posición?

Por favor, dígame si usted está brotando para que me ayude en la transferencia de este dinero a su cuenta de tratar de responder muy rápido y yo también me envíe toda la información de contacto para la comunicación, porque el banco está a la espera de saber de usted. por favor envíeme su información, porque voy a la abeja envío de correo electrónico al banco con su información, yo también le enviará los documentos a mí, así que se pondrá en contacto con el banco porque el banco está a la espera de saber de usted.

NOMBRE COMPLETO ...............
EDAD ..............................
CAMPO Y LA CIUDAD .................
NÚMERO DE TELÉFONO ................
FOTO ES ...........................
OCUPACIÓN ....................

Recuerdo que le estoy dando toda esta información debido a la confianza y el amor i depuesto en usted, por favor, Considere esto y volver a mí tan pronto como sea posible, quiero que usted me responda con urgencia, para que yo te daré el contacto del banco donde este dinero se deposited.I muchas ganas de saber de usted, por favor no me baje, ya que son los dioses enviados que pueden ayudar a que te out.Thank tanto.
Su encantadora Una señorita Sonia

fotos ya publicadas :D
hunter_hunted
Scam Buster

Bookmark and Share

Jeenysky Pretty; <jennyskypretty@yahoo.com>

Postby IceFM on Tue Apr 17, 2012 11:10 pm

Just now from 24Luv

yassa
- Profile ID: 89689
- 25 y/o female (1987 - April - 4)
- Dakar, Senegal
- English,
- Have no children

Hello ,

My name is Miss jennysky pretty, i will like to have a good relationship with you please write me with my ID (jennyskypretty@yah oo.com)
so that i will send you my photo and tell you about me.

jenny jennyskypretty@yaho o.com
------------------------------------------------------------------------------------------------------

IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Vivian Dacoury; <viviandacoury1@yahoo.com>

Postby IceFM on Wed Apr 18, 2012 11:37 am

Contact me last Night in Netlog but disappeared also already in the Nirvana there.....

love baby wrote a message in your guestbook.

hello
my name is Vivian i found you here today and needed to have a conversation with you , i do not know you too well but through your profile so try and write to me through this my email adress(vivi

yesterday at 22:59

Dear one ,
How are you today ? . l hope fine . Mine is not too good due to my suffering condition here in Dakar Senegal . I am well pleased to meet a person of honor and dignity like you . It gives me a great pleasure reading your mail . I must commend you for taking your time to respond to my the mail . Thank you so much .

My name is Miss Vivian Dacoury , I am an Ivorian in West Africa and presently i am residing in a church orphanage home here in Dakar Senegal as a result of the political war that was fought in my country few months ago , i am twenty-two (22) years old , single and never married , 5ft 8 inches tall , 55kg weight , black hair and brown eyes . I love singing , watching television , studying the bible , i am respectful , honest , etc , i hate lies , dishonest people , promise and fail , taking others for granted , disobeying God , etc . My hobbies include taking care of people , sharing problems with others and find solution to the problems , going to beach with my friends , etc .

I lost my both parents during this deadly political war that damaged thousands of innocent souls in in my Country IVORY COAST . My family was among the first target of the rebels because my late father Dr LOUIS DACOURY was a successful businessman and also a politician(ADVISER) supporting the government OF PRESIDENT LAURENT GBAGBO when the problems started

Due to this all the members of my family were murdered in a cold blood and our family house was set blazed . I was lucky and escaped death because i was in bordering when this deadly incident took place . It is only myself who is alive now and i managed to make my way to a nearby country Senegal where i am staying now and never pray or think to step my legs in that bloody country called IVORY COAST Again. I am hoping for a day i will be totally free from the pains and shocks of this terrible incident . I have encountered pain and suffering ever since i lost my parents but i know that someday i will wear a smile on my face again .

I have much to tell you . However i want to know if you are willing and ready to help me smile again . To help me become somebody in the society . To give me a better life . Something has been bothering me and i have kept it to my self because i am afraid to disclose it to anyone . I am afraid of betrayal . I am afraid someone might take advantage of me if i should disclose it to anyone .

I have been praying to God to give me someone who will not betray my trust and confidence in him . Someone who will not cheat and deceive me . I am very much afraid . But if you will promise that you will stand for me as a father , a friend indeed , good Samaritan then i will open up to you .

I would like to know more about you . Your likes and dislikes , your hobbies , and what you are doing presently . I will tell you more about myself in my next mail . Below is my picture and i wait to receive your mail with your picture ( s ) . I pray to God to guide and protect you in all you are doing . Have a wonderful moment .

41.82.156.18

SONATEL
Pool-clients-ADSL-SONATEL-BAS5
Direction technique
Orange Internet Dakar
Sacre Coeur 3
SENEGAL

Pic already posted 100x

IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Vivan Usman; <vivan.usman@yahoo.com>

Postby IceFM on Wed Apr 18, 2012 12:04 pm

:roll:

Hello Dear,
I am very happy to inform you about my success in getting the fund transferred under the co-operation of a new partner from Ireland. Presently I am in Ireland for investment projects with my own share of the total sum.

Meanwhile, I didn't forget your past efforts and attempts to assist me in transferring the funds despite that it failed us some how.

Now you will need to contact the Rev Father of the camp whom used to be a Good-Father to me when i was in Dakar, his name is Rev Charls Fedrick and his email address is: revcharlsfedrick@yahoo.com

Ask him to send you a certified bank draft of $250.000.00 which I prepared and kept for your compensation for all the past efforts and attempts to assist me in this matter. I appreciate your efforts at that time very much. So feel free and get in touch with the Rev Father and instruct him where to send you the draft cheque as soon as possible because its yours and i kept it for you.

Please do let me know immediately you receive it so that we can share our joy and happiness after all the sufferings at that time.

In the moment,I am very busy here because of the investment projects which me and my new partner are having at hand.
Finally, remember that I had forwarded instructions to Rev Charls Fedrick on your behalf to receive that cheque. Therefore feel free to get in touch with him and he will send the cheque to you without delay.

Take care of yourself and bye for now, please don't forget to contact me when you are through with that.
Yours Vivian.

IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Postby IceFM on Wed Apr 18, 2012 1:10 pm

Nominee from Netlog

en.netlog.com/favourbaby400

favourbaby400; 24 years, 24/08/1987, Dakar, Senegal

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/nengibaby12161987

nengibaby12161987, 24 years, 13/05/1987, California City, United States

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/victoriaomini7

victoriaomini7, 22 years, 15/03/1990, New York City, United States

Pic already posted 100x in Part 1

xxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/victoriawilliams542

victoriawilliams542, 24 years, 10/11/1987, Senegal

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/eunice_love25

eunice_love25, 25 years, 04/03/1987, Dakar, Senegal

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/blessingmabar4

blessingmabar4, 24 years, 08/04/1988, New York City, United States

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/victoriaomini7

victoriaomini7, 22 years, 15/03/1990, New York City, United States

Pic already posted 25/09/10

xxxxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/blessingmabar298

blessingmabar298, 24 years, 07/04/1988, New York City, United States

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/donatuscynthia43

donatuscynthia43. 25 years, 12/03/1987, Dakar, Senegal

Pic already posted 100x

xxxxxxxxxxxxxxxx

en.netlog.com/joecynthia

joecynthia, 33 years, 15/06/1978, praia, Cape Verde, 688 visitors

Pic already posted 100x

IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Vivian Baby <vivianbaby009@yahoo.com>

Postby firefly on Wed Apr 18, 2012 2:57 pm

On Netlog:

Hi dear
How are you doing today? hope fine?. My name is Vivian.I just came across your profile today and after going through it l found you interesting hope you don't mind.If you feel like knowing more about me and for me to send you my picture,you can send me mail at (vivianbaby009@yahoo.com) Hope to hear from you soon and remember that distance or color doesn't matter but real love matters,have a nice day. Yours Vivian.
(vivianbaby009@yahoo.com)

vivianbabyu1986
female - 25 years, New Orleans, United States
67 visitors
Image

Name
vivian baby
Date of birth
10/08/1986
United States
Native language
English

To vivianbaby009@yahoo.com
Opened 17-Apr-12 at 9:25:54 PM (GMT +1:00) - 2 hour 42 min 33 sec after sending )
Opened on 41.82.95.13

IP: 41.82.95.13
Decimal: 693264141
Hostname: 41.82.95.13
ISP: SONATEL
Organization: SONATEL

Email:

DEAREST ONE
firstly I thank you for your reaction to mine email; inline with the message, which I have sent to you.
How was your night over there in your country,i believe you had a wonderful night and that the atmosphere over there in your country is very nice today? Mine is a little bit warm over here in Dakar Senegal.

My name is Vivian Apia, I was born in 1985 but age doesn't matter in a real relationship, so i am comfortable with your age, I am from Ivory Coast in West Africa ,5.8ft tall, fair in complexion single,(never married ) and presently i am residing here in Dakar as a result of the civil war that was fought in my country some years ago.

My late father (Dr Williams Apia) was the managing director of Apia and Associates (Ltd) and he was the personal adviser to the former head of state before the rebels attacked our house one early morning and killed my mother and my father in cold blood.

It was only me that is alive now and I managed to make my way to a near by country Senegal where i am leaving now as a refugee under a Reverend-Pastor's care and i am using his computer to send these message to you.
I would like to know more about you. Your likes and dislikes.

PLEASE Do not be offended for this message that comes from me please, fair which to me obliged to put simple trust on you due to my situation here as a refugee and I shall demand most your conscientiousness after yours to know about me, I shall really grow fond we to have good In spite attitudes therefore I have this as a trust which i believe that you can not betray it at the end. I have communicated you because of my difficult situation here in this refugee camp; Its just like one staying in the prison and i hope by Gods grace I will come out here soon.

I don't have any relatives now whom i can go to. all my relatives ran away in the middle of the war the only person i have now is Rev- George David , who is the pastor of the (Christ for all Churches) here in the camp he has been very nice to me since i came here but i am not living with him rather i am leaving in the women hostel because the camp have two hostels, one for men the other for women.

The Pastors Tel number is ( +221-771-965-984) if you call and tell him that you want to speak with me he will send for me in the hostel. As a refugee here i don't have any right or privilege to any thing be it money or whatever because it is against the law of this country. My love I want to go back to my studies because i only attended my first year before the tragic incident that lead to my being in this situation now took place.

Please listen to this(please it's a secret,even no one knows about it except the Reverend that knows about it),i have my late father's statement of account and death certificate here with me which i will send to you later, because when he was alive he deposited some amount of money in a leading Foreign bank which he used my name as the next of kin, the amount in question is $5.7M (Five Million Seven Hundred Thousand Dollars).

So i will like you to help me transfer this money to your account and from it you can send some money for me to get my traveling documents and air ticket to come over to meet with you. I kept this secret to people in the camp here, the only person that knows about it is the Reverend because he is like a father to me. So in the light of above i will like you to keep it to yourself and don't tell it to anyone for i am afraid of loosing my life and the money if people gets to know about it.

Remember i am giving you all this information due to the trust i deposed on you. I like honest and understanding people, truthful and a man of vision,hardworking and GOD fearing people. My Favorite language is English but our language is french but i speak English very fluently. Meanwhile i will like you to call me like i said i have a lot to tell you. Attached here is my picture. I will send you more in my next mail. Have a nice day and think about me. Awaiting to hear from you soonest.
Yours in love,
Miss Vivian

Picture sended through email is already reported here.

Header:

Received: from [41.82.95.13]
Date: Tue, 17 Apr 2012 12:27:35 -0700 (PDT)
From: Vivian Baby <vivianbaby009@yahoo.com>
Subject: THis is my full life story with love and trust

Header Analysis Quick Report
Originating IP: 41.82.95.13
Originating ISP: Sonatel
City: n/a
Country of Origin: Senegal
firefly

Bookmark and Share

nancy baby <nancybaby78@gmail.com>

Postby firefly on Wed Apr 18, 2012 3:28 pm

Username nancy4life on 4ppl, pretends to be in _New York, US - profile already reported by IceFM above:

Email:

My dear,
How is your day? Mine is fine over here in Dakar..Thanks for your mail.
Like I said my name is Nancy Duncan ,Am 23yrs single tall and fair in complexion, Very good looking girl that is very sharing, giving, caring and loving girl, above all God fearing and trusted.I really want to have a good relationship with you.A relationship of deep feeling that will construct a mutual understanding ,I'm from ivory coast in west Africa and presently I am residing in the refugee camp here in Dakar as a result of the civil war going on in my country.My late father Dr Daniel Kablan Duncan was former Prime Minister of Côte d'Ivoire,and presently the Maneging director of Duncan's Fan industrial company before the rebels attacked my house one early morning killing my mother and my father.It was only me that is alive now and we managed to make our way to near by country Senegal where we are living now in a refugee camp.I send and receive e-mails in the office of our Reverend,He has been so kind to me since i became close to him during one of his visitations to the clinic in the camp when i was sick. I would like to know more about you. Your likes and dislikes,your hobbies and what you are doing presently.I will tell you more about myself in my next mail.Attached here is my picture .Hoping to hear from you soonest.

The picture is already reported here.

Google IP

Date: Wed, 18 Apr 2012 10:30:10 +0200
Subject: FROM NANCY
From: nancy baby <nancybaby78@gmail.com>
firefly

Bookmark and Share

nancybaby78@gmail.com

Postby firefly on Thu Apr 19, 2012 2:19 pm

Dearest
I am more than happy in your reply to my mail today,How are you today
hope all is well and fine? mine is a little bit hot over here in Dakar
Senegal.just like i told you in my first mail that i'm from
ivory-coast, but due to the war in my country, that cost the dead of
my father and my mother which made me to stay hear as a refugees. my
condition here is terrible Its just like one staying in the prison and
i hope by Gods grace i will come out here soon.i don't have any
relatives now whom i can go to all our relatives ran away in the
middle of the war the only person i have now is (Rev Father Paul
Frank). who is the pastor of the (Christ the king Churches) here in
the camp,he has been very nice to me since i came here but i am not
living with him rather i'm leaving in the women's hostel(in the camp)
because here they have two hostels one for the men the other for
women.The Pastors Tel number is ( +221-762-946-201 ) if you call and
tell him that you want to speak with me he will send for me in the
hostel because of my condition here i don't have any right or
privilege to some things be it money or whatever because it is against
the law of this country.I want to go back to my studies because i only
attended my first year before the tragic incident that lead to my
being in this situation now took place. Please listen to this,i have
my late father's statement of account and death certificate (as his
next of kin)here with me which i will send to you latter,because when
he was alive he deposited some amount of money in a leading bank in
United kingdom which he used my name as the next of kin,the amount in
question is $7.5m(Seven Million Five Hundred Thousand Dollars) So what
i need from you is, for you to see that this money is transferred to
a good account and also to make arrangement on how i will come over
and stay with you and continue my life and education. My choosing you
is a question i knew you must ask and i think it is a good question.i
have two reasons for choosing you, i choosed you because it is the
will of God.and i believe knowing you will bring hope back again to
my life.my choosing you does not mean i do not have anybody from
Africa.i have two uncles,that is my late fathers junior brothers whom
i think are suppose to be taking care of me but they do not care,all
they did was to sell my late father's houses and company to one Mr
Olson Steven from united states and enjoy the money with their wives.
I wanted to tell Olson about it but should my uncles know of the
money,they can kill me ,so as to eat the money,it was as if my father
saw their deed because he told the implication of having a big money
in Africa and that was the reason while he made the deposit in
Scotland.the day i wrote you first,i picked up three address from a
dating site and i prayed over it with my Rev,father.he broth a pieces
of paper and wrote the three email address in it and fold it,he ask me
to pick one and i picked your email address,then i decided to write
you and i also believe that it is the will of God. However you can
call me with the reverend office phone line, my favorite language is
English but our official language is French ,but i speak English very
fluently because i attended an American and English speaking private
school in my country for almost all my school,I will like you to send
me some of your pictures and also try to call me as requested so that
we can hear each other voices,i have a lot to tell,i will be thinking
about you so much,as i will be waiting to hear from you soonest,
have a wonderful day,
Miss Nancy.

Header:

Received: by 10.182.169.70 with HTTP; Thu, 19 Apr 2012 01:01:09 -0700 (PDT)
Date: Thu, 19 Apr 2012 10:01:09 +0200
Subject: MY FULL LIFE STORY WITH LOVE AND TRUST
From: nancy baby <nancybaby78@gmail.com>
Google IP
firefly

Bookmark and Share

Postby Marisa on Thu Apr 19, 2012 11:34 pm

en.netlog.com/nengibaby126

((nengibabyw@yahoo.com))
hi dear??????????????
really your profile is very nice
shall we be friends?
please contact me with this email address(nengibabyw@yahoo.com))
later i will send to you my photos for more introduction(Remember the distance or colour does not matter, but love and understanding matters in a relationship,
i am miss Nengi by name.
Marisa
Site Admin

Location: am from califonia aka carlifonia, united state of americans okay

Bookmark and Share

PreviousNext

Return to Black Females