It is currently Sat Oct 31, 2020 10:27 am    

*

Romance Scam

Please report romance scams and dating scams here. We accept reports on Russian scammers and Nigerian scammers.

Disclaimer regarding pictures posted on the board: please understand that you are NOT looking at the pictures of people who are actually scamming you. The people portrayed on these photos are innocent men and women, NOT involved in scamming in any way and have nothing to do with scammers. The scammers are using their images without their knowledge or permission to deceive their victims and steal their money.

Join our SCAM FREE DATING SITE
Readnotify - trace your emails, get IPs
RESEARCH SCAMMERS BY NAME
Forum rules:

** PLEASE READ BEFORE POSTING!

RESEARCH SCAMMERS BY EMAIL

scammers with pictures of Ashley Alexiss

African scammers posing as white women.
Teraskas
New Poster

Bookmark and Share

Postby Teraskas » Sat Jan 04, 2014 3:39 pm

pictures are stolen from a model Ashley Alexiss:
https://www.modelmayhem.com/iamlegz4dayz

I'm unsure as to whether or not this person is a scammer, but some red flags are certainly appearing. (I.e. Ventura's Offshore Cafe does not exist in Belgium, etc. )
Here's everything I have of the conversation (as well as several pictures): (This is all written in Dutch as the person contacted me via a Belgian dating site)
Assistance in this matter would be greatly appreciated. :)
I apologise in advance if this was posted in the wrong section. ^^

Initial message:
Mijn naam is Maya, Ik hou van je profiel op deze website en ik wil u graag beter leren kennen. U kunt me terug naar mayacarter95@hotmail.com e-mail , zodat we een aantal foto's te delen en elkaar beter leren kennen.

Mail 1:
Bedankt voor de mail .. Je klinkt zo cool en ik ben blij om weer van u te lezen , ik ben een leuke liefdevolle persoon . Ik hou ervan om nieuwe dingen te proberen en geloven dat alles gebeurt om een reden . Ik genieten van fotografie en leren over nieuwe culturen en de verschillende lagen van de bevolking . Snorkelen is een passie , samen met zwemmen .

Ik woon in België , maar ik ben uit het land op dit moment , ben nu momenteel in Nigeria op dit moment voor een belangrijke kwestie , heb ik hier nu voor de afgelopen 4 weken en ik zal snel weer thuis te zijn . Ik ben single, nooit getrouwd en geen kinderen . Ben op zoek naar vriendschap en ben ook op zoek naar ware liefde en serieuze relatie .

Ik hou ervan om uit te gaan naar restaurants zoals Ventura's Offshore Cafe , overal op het water , en uitstekende Italiaanse restaurants en ik kan ook helemaal tevreden koken voor mijn datum en het kijken naar een film. Ik ben een hopeloze romanticus die graag plezier hebben . Ik denk niet dat dat alleen maar omdat je gelooft in romantiek , alles heeft alle sappig en papperig te zijn de hele tijd .

Ik voel me zeker als je romantisch bezig met iemand moet je in staat om je gedachten en gevoelens op een scala aan onderwerpen te delen . Ik heb ook het gevoel moet je je leven zonder spijt. Je moet weten in je hart dat alles gebeurt met een reden en iedereen komt in je leven voor een reden . Dit kan pijn doen of je kan de liefde van je leven te vinden , maar maakt niet uit wat , je leert over jezelf en je partner tijdens het proces.

Ik hou ervan als een man neemt me op een date . Ik heb alleen op een paar en altijd genoten van alleen maar praten en het krijgen van hem te leren kennen . Ik heb hem niet nodig om mij iets alles behalve sit te brengen of te doen en te praten tijdens een fantastisch diner . Een gevoel voor humor is ongelooflijk belangrijk . Het is geweldig om te kunnen gaan zitten en gewoon een gevoel van speelsheid over elkaar. Het is prachtig als mensen niet het leven te serieus. Dat is litle meer over mij en ik hoop snel van u terug lezen .

Maya.

Mail 2:

Hallo,

Het spijt me voor mijn late reactie , heb ik bezig hier veel geweest .. Ik wens u Prettige Kerstdagen en Gelukkig nieuw jaar van tevoren . Zijn mijn zeer groot genoegen om terug te horen van u , het is echt mijn dag weer van u gelezen en ik zou graag om u te ontmoeten in persoon. Ik wil dat je weet dat de leeftijd betekent niets voor mij en ik denk dat de leeftijd is maar een getal , want alles wat ik wil is gelukkig leven .

Voor mij , alsof ik ga stranden in mijn bikini , films shows , concerten en ergens gaan eten en smaak een beetje koffie uit een klein venster .... Nou , relatie kan twee dingen betekenen :

1 ) Het kan betekenen dat we een verbinding , waarvan ik denk dat bestaat
2 ) relatie betekent ook te zijn romantisch en seksueel betrokken en ik denk dat we niet op dat niveau .

Dus, ik denk dat op dit punt, gezien de hoeveelheid tijd hebben we e -mail elkaar , we hebben zeker een vriendschap vormen op basis van een aantal externe en interne overeenkomsten die zich ontwikkelen in een relatie die ons zal brengen een beetje dichterbij met goede bedoelingen , en de mogelijkheid bestaat voor de relatie om te evolueren naar iets meer significant.

Ik heb in verschillende rapportages waar ik was niet volledig gewaardeerd geweest . In feite zijn veel keren dat ik voelde dat ik benut en dat doet pijn . Ik wil graag iemand die de kleine dingen die ik doe herkent hem en weet hoe dankbaar te zijn te voldoen .

Bijvoorbeeld , als ik ontbijt te maken of teken een bad voor mijn man , hij kon me bedanken door het geven me een knuffel of een kus . Of misschien stuurt me een kaart voor geen bijzondere gelegenheid om me te vertellen ' dank je. ' Ik ben erg dankbaar voor wat mensen doen voor mij en ik hen belonen in mijn eigen kleine manieren. Voor mij , het zijn de kleine dingen die veel voor mij betekenen .

Wat betekent het eigenlijk aanhankelijk te zijn? Ik hou van een man die zijn gevoelens voor mij altijd en overal kan weergeven zonder verlegen te zijn . En een persoon die weet hoe aanhankelijk is een groot pluspunt .. Ik vind het heerlijk aanhankelijk . Dit kan een beetje een rare , maar ik heb geleerd dat er veel mensen die er zijn in hun wegen .

Ze hebben een manier van doen en zijn nooit open voor suggesties of adviezen . Koppig mens zijn een belangrijke schakel voor mij. Ik hou van een man die open staat voor ideeën, gedachten , en in principe open minded . Ik denk openstaan brengt gevoeligheid. Een man die onwetend is , gemiddelde , en gewoon ongevoelig is moeilijk om mee om te gaan .

Ik zou zeggen dat ik ben niet bang om mijn emoties te tonen. Ik zou graag iemand die gevoelig en zorgzaam. Als ik verdrietig ben , wil ik graag voor hem in staat om mij te troosten en op te vrolijken me op. Hij heeft niet veel te doen , maar alleen weten dat hij er is voor mij meer dan goed genoeg .

Hebt u ooit iemand niet opstaan voor u ? Ik was diep gekwetst toen iemand die ik ooit kende zou niet niet opstaan voor mij , zelfs nadat hij vertelde me dat hij van me hield . Ik zou nooit toestaan dat iemand aan mijn vriend of mijn man pijn doen , en ik zou altijd opstaan voor hem. Een ding zal ik altijd doen voor mijn man is om hem te beschermen . Ik zou graag iemand die beschermend van mij zal zijn te voldoen . Sorry ik typ te veel e - mails alleen dat ik had geen ander ding te doen dan antwoord je met mijn gedachten .

Maya.

Image

Image

Image

Sponsor

Sponsor

coolbreeze1975
R.I.P.
Location: Somewhere over the rainbow with a Martini, stirred, not shaken

Bookmark and Share

Re: Possible Scammer

Postby coolbreeze1975 » Sat Jan 04, 2014 6:47 pm

MODS - Pics stolen from model Ashley Alexiss

CB1975 :cool:
Last edited by coolbreeze1975 on Sat Jan 04, 2014 6:52 pm, edited 2 times in total.
:cool: CB1975

“Health is like money, we never have a true idea of its value until we lose it.”
~Josh Billings

coolbreeze1975
R.I.P.
Location: Somewhere over the rainbow with a Martini, stirred, not shaken

Bookmark and Share

Re: Possible Scammer

Postby coolbreeze1975 » Sat Jan 04, 2014 6:49 pm

datememateme.com - mayacarter205

First Name:
Maya
Last Name:
Carter
Country:
Mayacarter205 Yahoo com Profile of Sexy United States
Sex:
Woman
City:
Profile of Sexy Minneapolis
Looking For:
Man
Description

I'm honest, loving, caring, straight forward, open minded, loyalty, passionate, religious, God fearing, and good sense of humor. I am a sexy, loyal, and devoted woman who's looking for a man to please me, i need a guy to be with all time and be with for the rest of my life,I'm a strong, sexy, smart, independent female with many goals and lots of drive
Interests
Don't have interests :mrgreen:

CB1975 :cool:
:cool: CB1975

“Health is like money, we never have a true idea of its value until we lose it.”
~Josh Billings

IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Brianna; <brianna.lauren10@yahoo.com>

Postby IceFM » Fri Aug 21, 2015 11:57 am

briannalauren10

Sexuality: Heterosexual
Looking for: Serious Relationship
Country: United States
State, City: Illinois
Marital status: Single
Children: I don't have children
Religion: Christian
Education: A-level / High School
Occupation: self employed

Personal Description:

I am a confident person who's kind, smart, trustworthy, supportive, loving, outgoing, down to earth, and respectful. I`m looking for a long term relationship with someone who's honest and caring.

...... writes

i am brianna lauren from United States single never being married i would love to meet you. you can text me cell 224 789-3053 will continue from there. because i'm not usually coming here

..... VoIP - Google Voice from Zion, IL

38.95.108.250

PSINet, Inc.
OrgId: PSI
Address: 2450 N Street NW
City: Washington
StateProv: DC
PostalCode: 20037
Country: US

Image

Pic is also Yahoo avatar
------------------------------------------------------------------------------------------------------
+++ The FAQ / FAQ in deutsch +++

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

Re: Maya Carter, mayacarter95@yahoo.com

Postby Myra » Mon Sep 05, 2016 9:41 pm

scammer also uses yahoo

Image

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

Re: Brianna Lauren, brianna.lauren10@yahoo.com

Postby Myra » Mon Sep 05, 2016 9:48 pm

Brianna lauren is on badoo
Female
30
Los Angeles, United States

About me
I'm very straight up and honest. I've worked hard my whole life. I'm not high maintenance. I'm very dedicated to what I believe in. I believe no one is perfect and there is always room for improvement. I'm easy going and open minded but if I'm deceived I hate things that aren't fair or straight up

Languages English

Image

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

Re: brianna.lauren10@yahoo.com

Postby Myra » Mon Sep 05, 2016 9:55 pm

current yahoo avatar

Image

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

Re: brianna.lauren10@yahoo.com

Postby Myra » Mon Sep 05, 2016 10:03 pm

Brianna Lauren is on FB
Art Design Materials at Trader
Single

Image Image Image

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

Julia Pratt, phone number 610-894-6007

Postby Myra » Sat Jun 24, 2017 3:24 pm

g+
Julia Pratt
single and searching for my soulmate

I Just wanted to let you know that I like your profile and was hoping we could get to know each other better. Check out my profile and write back if you are interested text me on 6108946007 so we can chat more better Hope to hear from you soon.

Image

RPO = US model Ashley Alexiss

email address here too
see
viewtopic.php?f=1&t=110131

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

AshAlexiss - POF

Postby Myra » Sat Jun 24, 2017 3:30 pm

AshAlexiss: I'm someone with a heart
City Richmond, North Carolina
Details 26 year old Female, 5' 5" (165cm), Non-religious
Ethnicity Caucasian
Intent AshAlexiss wants to find someone to marry.
Education Associates Degree
Personality Princess
Profession Hair Stylist :mrgreen:

I am Seeking a Man
Do you want children? Want children
Marital Status Single
Do you have a car? Yes
Do you have children? No
Longest Relationship Over 1 year
Pets Dog
Second Language French

About Ashley
My name is Ashley Alexiss I am 23 of Richmond,VA I am a part time student at VA university and I also am a part time hair stylist I am a good woman I've never been judgmental or complaint about guys with kids or having money, when it comes to dating I give anybody with a good personality a chance race doesn't bother me. I hope to find someone with good partnership, someone I can connect with my hobbies would be going to beach,collecting teddy bears and seashells weird right? Lol I'm originally from New Orleans,LA I'm very southern moving up north has made me city girl. I love rap music and pop not a big fan of country or rocknroll.

Conversation Starters (i.e. what you'd like to do on a first date...)
For my first date I would love to go to beach or just something simple.

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image

Myra
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor

Bookmark and Share

Re: Julia Pratt, phone number 610-894-6007

Postby Myra » Sat Jun 24, 2017 3:34 pm

matchdoctor
TXT_6108946007
35-year-old Female
Seeking Men: 50 - 85
Beaver, Pennsylvania, United States

I am a honest lady
about myself:
i am a honest lady looking for my soulmate someone to love and to spend the rest of my life with. if you are interested in me hit me on 6 1 0\894\6 0 0 7 that my cell text me

willing to relocate: Yes
marital status: Single
seeking relationship: Casual dating, Friendship, Long term relationship, On line chat, "Intimate" activities, Marriage, Whatever works
looking for a match: within 50 miles of Beaver, Pennsylvania United States

Appearance
eyes: Blue
hair: Light blonde

Igulinka
Moderator/Sponsor
Moderator/Sponsor

Bookmark and Share

Bogale Tegegn - fybogaletegegn@gmail.com

Postby Igulinka » Wed Aug 16, 2017 4:49 am

plus.google.com/109557283335344185609
Bogale Tegegn

hi I am firaol, seeking for serious relationship which led to the marriage female age 20 to fifty if you are interested to me fybogaletegegn@gmail.com
I have 9 years working experience which of them 5 years in the clinical nurse in police hospital and HR and customer service for rest of the year including this time. I have diploma and BA

Image

Bix
Moderator/Sponsor
Moderator/Sponsor

Bookmark and Share

Stacey, 570-392-3395 - diff. pics

Postby Bix » Wed Aug 30, 2017 3:04 pm

viewtopic.php?p=536458#p536458 phone number now on female scam...

matchdoctor.com.
StacyGM
32-year-old Female
Seeking Men: 40 - 68
New York, New York, United States
Last Activity: Today
570) 392-3395
about myself:
Nothing much,but am good and i need a loyal person
Am a business woman that supply antique and furniture So i have been doing this for over 5year now so now i am doing my last business trip and then settle down and find a good man.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.....
Napoleon Bonaparte

NEVER TELL SCAMMERS OF THE MISTAKES THEY MAKE
BLOCK AND IGNORE...KEEP THEM IGNORANT

Bix
Moderator/Sponsor
Moderator/Sponsor

Bookmark and Share

Re: Stacey, 570-392-3395 - diff. pics

Postby Bix » Wed Sep 06, 2017 10:17 am

posted picture...

Image
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.....
Napoleon Bonaparte

NEVER TELL SCAMMERS OF THE MISTAKES THEY MAKE
BLOCK AND IGNORE...KEEP THEM IGNORANT

IceFM
Moderator

Bookmark and Share

Rose - juliapratt2016@gmail.com

Postby IceFM » Tue Jan 30, 2018 8:01 pm

Lovelyy876
35-year-old Female
Seeking Men: 45 - 80
Avenel, New Jersey, United States

Seeking for my soulmate
about myself:
I am new this site I am seeking for my soulmate someone to love and to spend the rest of my life with. If you are interested in me hit me on 8045972542. Or add me on hangout juliapratt2016/@/gmail
willing to relocate: Yes
marital status: Single
seeking relationship: Casual dating, Friendship, Long term relationship, Marriage, Whatever works
looking for a match: within 50 miles of Avenel, New Jersey United States

I am rose am a very sensual, sexual and passionate woman. I love life and see the glass half full. I am always mesmerized by the ocean and want the person I am with to feel a connection also. I love to be fun and spontaneous and enjoy each day finding something joyful to smile about? Drop me a line so I can text you my pics This is my personal email address just incase you feel like knowing me text me on 8045972542 Instant Messenger and here is my Hangout juliapratt2016 at gmail ....kindly get back to me telling me a bit about yourself ok. Enjoy your day and I look forward to hearing from you!

8045972542 - Non-Fixed VoIP e.g. Skype or Google Voice - (804) is a Virginia (VA) area code

Image

Image

...... Mail is out!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
+++ The FAQ / FAQ in deutsch +++

Return to “White Females”